22 Aralık 2010 Çarşamba

Erken Yeni Yıl Kutlaması: Blog Yazarları Buluşması

Daha sene olmadı, düşünceler arasında sıkışmış bir plan (adını farkedince laf arasında, şimşek çaktıran cinsinden) hayata geçti; hatta 2010 kararlarından biri daha gerçekleşmiş oldu ve hobi sahibi olundu! Günler geçip de “kim izler, nereden bulur, ne der?” diye sorular soruları kovalarken kendiliğinden çevre edindi “Sütüme, Sarelleme Karışma!”; onu, tarzını, kelimeler ve yemekler ile oynamasını sevenler oldu, takibe koyuldu…

İlk etkinlik yolun başında, ürkek ürkek gidilen Tuz Biber dergisi yaz partisi; onu davet eden birkaç kişinin içten davetine icabet etmek için… Ardında çeşitli buluşmalar var duyulan, ancak fırsat yaratılamadı koşturmaktan, bir gün iş çıkışı Tijen’e uğrandı o kadar, derken “4.blog yazarları buluşması” ve yeni yıl ruhunu yakalamak adına “katılma” kararı. Ne de olsa sıcak seyreden havaların da şaşırtması ile hala yeni yıl ruhuna giremedik gitti!

4. Blog Yazarları Buluşması” 80’i aşkın kişi, onlarca güler yüz; kısırından cheesecake’ine, kurabiyesinden, çeşit çeşit kekine onlarca el emeği ile hazırlanmış yiyecek, etkinliğin yapıldığı yerin kahvaltısı da cabası…(Ben yanıma hardallı kurabiyelerimi almışım, herkes tadına bakabilsin diye minik minik yapmışım, gelin görün ki fotoğraf yok, unuttum, bilahare yapar yayınlarım.) Ve çevreden sürekli hayret ifadeleri, ardından kahkahalar, sebebi mi? Sebebi sürekli yazışıp, ilk kez karşılaşmalar, sarılışmalar… Üstelik katılım şehirler arası; İstanbul’dan başka Bursa, Ankara’dan da blog yazarları düşmüş yollara gelmiş buluşmaya!

Öyle bir neşe hakim ki; günün konuğu yaşam koçu, eğitmen, danışman Yasemin Sungur bile kıyamadı sohbeti bölüp konuşma yapmaya ama sonunda ortalık sessizleşti ve başladı 2011’den beklentiler, hayattan istekler, isteklerin gücü ve insanın arzularından bahsolunmaya, amaçlar sorgulanmaya... Düşmeyen sesi, bitmeyen enerjisi ile Yasemin Sungur ara ara enerji toplamak adına konuşması dinlenilenisi, bilgilerinden kendine pay çıkarılası bir insan, yol gösteren, ne de olsa iştigal konusu insan...

Derken sponsorların sırası ve blog yazarlarının mutlandırılma seremonisi; pek çok sektörden pek çok hediye… Dondurulmuş ürünler, saatler, gıda paketleri, kişiye özel hediyeler, dondurmalar, hediye çekleri, kitaplar, kitap ayraçları, alan adları ve kurslar derken zaman akıp geçer ve herkes evine gülümsemesine ek olarak tanımadığı ama yazıştığı kişileri görmüş olmanın keyfi ile ve en az bir hatıra ile döner!

Bu keyifli organizasyonu düzenleyen, onca saatin yorgunluğuna güler yüzünü yitirmeyen Aylin Türkşen Aysel’e, Serap Yücesoy'a, Cihan ve Seviye’ Kaloğlu'na ve afişinden yemeklerine emeği geçen herkese çok teşekkürler! Bir sonraki buluşmayı üstlenen Yasemin, Sevil, Zeynep ve Gülay’a ise şimdiden başarılar…

Tekrar görüşmek üzere, afiyette kalın…

22 yorum:

durumutfak dedi ki...

Ahh, ben de çok istedim orada omayı.. Ama ne 3. ne de bu olmadı.. Bir dahaki inşallah...

Gülcan dedi ki...

BENDE ÇOK İSTEDİM AMA OLMADI ÇOK GÜZEL GEÇMİŞ.SEVGİLER.

Saglıklımutfak dedi ki...

sütüme sarelleme karışma gerçekten çok iyi yol katetti:) Biz kendisini tanımaktan çok mutluyuz ve çooook Seviyoruz:) Harika bir gündü , seni tekrar görmek ise çok keyifliydi:)

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Ama olmaz ki "A`dan Z`ye" her şeyi anlatmışsın. Bize bir şey bırakmamışsın:)))))
Gerçekten de çok güzel ve tadı damağımda kalan bir gün oldu benim için.
Bizim masanın tüm hediyeleri topladığını düşünecek olursak çok şanslı bir günümüzdü sanırım. Ama benim şansım sanırım senin yanında oturmamdı. Sen diledin ve gerçekleşti. Çok teşekkür ederim arkadaşım. 3 gündür seni anlatıyorum. "Özge diledi ve gerçekleşti" diye

Yine görüşelim yine kaynatalım:)

sevgiler

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Ozge'm, sana ve bloguna inanıyorum. Seni takip etmek büyük keyif. Buluşmaya katılıp renk kattığın için çok teşekkürler

memolininannesi dedi ki...

çok hoş eglenmıssınız...
darısı basımıza

YEMEK VAKTİ dedi ki...

Özgecim ne güzel anlatmışsın.Ben gelemedim ama postlar sayesinde çok iyi anlıyorum ne derece keyifli geçtiğini:)

Tümay Öztürk dedi ki...

Çok güzel bir günmüş haberlerini almıştım. İnşallah bir sonraki buluşmada tanışma fırsatımız olur:)

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Harika bir gün geçirmişsiniz, imrenmemek elde değil:). Gerçi Ankara'dan bile katılımların olduğunu duymak beni de cesaretlendirdi:).
Sevgilerimle:).
aslı

kalpkurabiye, deniz dedi ki...

Özgeciğim;
oralara gelmiş bu toplantıda bulunmuş kadar oldum:) ne güzell bir buluşma böyle:) harikaymış:) en ayrıntılı sende okudum şimdiye dek:)

çeşnici Handan dedi ki...

Özgeciğim herşeyi çok güzel anlatmışsın. Gerçekten keyifli bir gündü. Seninle tanışmakta nda mutluluk duydum. Tekrar görüşmek üzere sevgiler.

Özge Sipahioğlu dedi ki...

cnm arabada sohbet pek keyıflı ıdı..
svgler

zeynep dedi ki...

bikeere bu blog öyle kendine has bir blogki ben bayılıyorum senin tariflerini okumaya dama daha çok seni okumaya:)
tekrar karşılaşalım
tekrar buluşalım:)

Özge B. dedi ki...

DuruMutfak, Tümay ve Aylin inan gözlerim sizi aradı, keşke... Başka bir buluşmaya artık! Tümay gelecek sefer Simay'ı da alır belki... Bibi vardı Ayşem'in yanında:)

Gülcan Hanım bir sonrakine umarım fırsat olur!

Hilal ve Aylin çok mutlu ettiniz beni, çok teşekkür ederim. Çok keyif alıyorum böyle desteklendikçe de mutlanıyorum.

Tijen bben kaptırmışım kendimi:) Deniz de yaklaşık bir yorum yapmış:)

Aslı umarım fırsat olur tekrar...

Handan Hanım ve Özge Hanım sizleri bizzat tanıdığıma ben mutlu oldum! Tekrar görüşmek üzere...

Evet Zeynep tekrar buluşalım, çok memnun oldum seni tanıdığıma ve blogun harika:)

simla-dukandiyetitariflerim dedi ki...

bayıldım.ne güzel organizasyonmuş:=

GÜLOANNE dedi ki...

Her yeni yıl başka bir güzel.. 2011 yeni yılının sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsını diliyorum. Yeni yılınız kutlu olsun.

Sitare dedi ki...

ne hoş yaa imrendim yani.ben daha yolun başındayım.belki seneye bizde orada oluruz.seni seviyoruzzzzz

Özgen dedi ki...

Merhaba çok güzel bir toplantı olmuş imrendim vallahi.Görüşmek üzere sevgiler...

dokuzuncubulut dedi ki...

Ne güzel bir toplantı olmuş, çok istediğim halde katılamadım. İnşallah bir dahaki sefere. Yazılarınızı keyifle okuyorum ama, tanışmayı da çok isterdim...
Sevgiler.

ŞÜKRAN dedi ki...

ne kadar güzel düşünülmüş ve gerçekleştirilmiş bir etkinlik olmuş eminim emekli olduğumda bende bunlara zaman ayırabileceğim. hepiniz çok güzel ve neşeli görünüyorsunuz.. orada bulunan tanıdığım tanımadığım izlediğim yada izleyemediğim herkese kucak dolusu sevgiler..

Ella dedi ki...

bence de çok başarılı bir toplantı oldu :) bir daha ki seferi sabırsızlıkla bekliyorum ..

Oglak Kizlari dedi ki...

Özge hanım,

Ah ben nerelerdeydim. Niye gelemedim.
Üzgün anne Çiğdem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...