13 Eylül 2012 Perşembe

Haydi kadınlar Meydan'a! Var mısınız tanışmaya?

Kaç zamandır sesim soluğum çıkmıyor, yine işe güce hayatın akışına kapıldım bloguma iki satır yazmayı, bir tarif eklemeyi ihmal ettim. Ama bakmayın ne yemek için, ne de blogum için gösterdiğim çabaya ara verdim. İki çift laf edemedim ama biriktirdim, okudum, sindirdim. Diyelim ki, biraz yüzümü unutturdum ama işte döndüm buradayım. Hem de harika haberler ile...

15-16 Eylül tarihinde Meydan AVM Ümraniye’de düzenlenecek “Kadın Festivali”nden bahsedeceğim şimdi sizlere... Sağlık, güzellik, beslenme, mutfak kültürü, astroloji, bireysel gelişim sohbetleri ile tadım aktiviteleri ve ödüllü yarışmaların olacağı kadınlara özel iki dolu dolu gün...

 

ARPR İletişim Danışmanlığı tarafından düzenlenen “Kadın Festivali” kapsamında ünlü astrolog Nuray Sayarı astroloji ve yaşam enerjisi konusunda biz kadınlarla sohbet edecek ve yeni kitabı “Beyaz Mucizeler”i imzalayacak. Ne demişler Atalarımız fala inanma ama falsız kalma...
 
Veeee işte sürpriz... Yemek Bloggerları yani bizler ise yemek tutkularımızı paylaşacağız! Evet yanlış duymadınız! Var mısınız bizlerle tanışmaya; nereden neden yola çıktık, ,nasıl tarif buluyoruz, püf noktalarımız var mı, bir de bizim ağzımızdan duymaya, hatta ve hatta aklınıza gelen soruları sormaya...16 Eylül Pazar günü saat 14:00’te gerçekleştireceğimiz söyleşiye gelin ve bizi bir de okumak yerine bizzat dinleyin. Benden başka kimler mi var? Eee, orası  gelmek için bahaneniz olsun, sürprizimiz olsun!

 
Daha neler var neler!
 
Ladonna güzellik ve cilt bakımı ile ilgili önemli bilgiler aktaracak, Acıbadem doktorları kadın hastalıkları ve sağlıklı beslenme konusunda bilgi verecek. YKM yeni makyaj trendlerini gösterirken, Rexona, Dove, Signal ve Elidor standında kadınlar bu markaların ürünlerini deneyebilecekleri gibi Dove ve Elidor uzmanlarına saç analizi yaptıracak, Lezita ise lezzetli ürünlerini katılımcılara ikram edecek… Katılımcılar ayrıca Turkcell Akıllı Kadınlar Kulübü ve Media Markt’ın düzenleyeceği yarışmalarla ve sponsor marka çekilişleriyle birbirinden güzel hediyeler kazanabilecekler...
 
Keyifli, eğlenceli bir haftasonu geçirmek isteyen tüm kadınlar 15-16 Eylül, Cumartesi-Pazar günlerinde Meydan Avm Ümraniye'ye gelin bence ve haftanın stressini geride bırakın, kendinize vakit ayırın.
 
Haydi not alın bir yere, 16 Eylül Pazar günü saat 14:00’te Meydan AVM'de huzurlarınızda olacağım.

Keyifli heyecan dolu günlerime ortak olmanız dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...