8 Ocak 2012 Pazar

Blog ödülleri, 3.lük ve seneye güzel bir başlangıç... Teşekkürler!

Biliyorsunuz bir önceki yazımda sizlere inanmaktan, hayallerden ve güzel dileklerden bahsettim. Geleceğe ne kadar umut dolu bakarsak, o kadar güzel geri dönüşler alabileceğimizden söz ettim. Hayır ben Pollyanna misali ortalıklarda şen bir halde gezmiyorum, sadece bu sene genel hatları ile yeni bir strateji deniyorum.

Siz deyin Pollyannacılık ben diyeyim umut dolu bakış, her ne ise yavaş yavaş meyvelerini de almaya başladığımı belirtmek isterim, gerisinin de geleceğini umut ediyorum. Takip edenler bilir “Şimdi yeni heyecan peşindeyim” dedim, Kasım ayının sonralarında “Sütüme Sarelleme Karışma!!!” yı Turkcell sponsorluğunda 2008'den bu yana düzenlenen Blog Ödüllerine aday olarak kaydettim. Geçtiğimiz hafta da ödül törenine davet edildim. Yeni seneye ne kadar güzel bir başlangıç değil mi?

5 Ocak Perşembe gecesi de Turkcell’in ana sponsoru olduğu 2011 Blog Ödülleri (BÖ) Point Hotel bünyesindeki, gerçekten nasıl bir yer olduğu merak edip, gitmek istediğim oyun salonu The Game’de gerçekleştirilen törenle sahiplerini buldu. 2008’den bu yana düzenlenen Blog Ödülleri’nde bu sene de 15 farklı kategoride en iyi bloglar, önce siz değerli takipçilerin oylarıyla ardından da jüri değerlendirmesiyle belirlendi. Şimdi, öncelik yemek kategorisinde olmak üzere, sıra sunuculuğunu 2010 blog ödülleri en iyi moda blogu 3.sü offnegiysem blogunun sahibesi Billur Saatçi'nin yaptığı gecede, kazananları sizlerle paylaşmakta...

Sana Yemek Blogları: Leyla ile Kahve Sohbeti, My Beautiful Cook Book, Sütüme, Sarelleme Karışma

Sırasıyla diğer kategoriler ve kazanan bloglar, blog yazarları...

İş yoğunluğu sebebiyle akşama doğru katılabildiğim ancak Erdil Yaşaroğlu ile oldukça keyifli başlayan ve sonra The Game’deki kokteyl ile rengarenk devam eden bu geceye bir de üçüncülük ödülünün eklenmesi benim için oldukça keyifli bir deneyim oldu.

Oylarınız, desteğiniz ve "Sütüme Sarelleme Karışma!!!" facebook sayfasından sizlerle halimi, heyecanımı an be an paylaşırken gönderdiğiniz güzel dilekleriniz ve tebrik mesajlarınız için hepinize canı gönülden teşekkür ederim.

İlginç tarifler ile geri geleceğim, o vakte kadar afiyette, keyifli günler dilerim...

30 yorum:

lolipu dedi ki...

tebrik ederim, gerçekten yeni yıla güzel bir başlangıç:)))

Adsız dedi ki...

tebrikler!!! =)

pinkly dedi ki...

tebrikler :)

Esin dedi ki...

Tum senen boyle guzel haberlerle ve basarilarla gecsin! Tekrar tebrikler!!! Yeni tarifleri bekliyoruz- sevgiler

Esin dedi ki...

Tum senen boyle guzel haberlerle ve basarilarla gecsin! Tekrar tebrikler!!! Yeni tarifleri bekliyoruz- sevgiler

olsada yesek suzan dedi ki...

tebrik ederim gerçekten ve başarılarının devamını dilerim sevgiler...

*mehtap dedi ki...

Tebrikler..

LeylaK dedi ki...

Merhaba Özge. Tebrik etmek için tam da böyle bir yazı yayınlamanı bekliyordum :) Severek takip ettiğim bir bloğun dereceye girmiş olması mutluluk verici. Tanışmayı çok isterdim , belki seneye yine orda oluruz :)

Başarılarının devamını diliyorum...

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Bizimle paylaşacağın başarıların daim olsun Özge:)

Çoooook sevindim, canı yürekten tebrik ederim....

Kucak dolusu sevgiler

Unknown dedi ki...

Özgeciğim çok çok tebrik ederim. İnşallah seneye birinciliğini görürüz :)
Sevgiler..

memolininannesi dedi ki...

tebrıkler canım...
basarıların daım olur ınsallh...

halime dedi ki...

tebrik ederim canım...

Trends by sevi dedi ki...

Tebrikler:) Süper bir haber.

www.trendsbysevi.blogspot.com

DATLIM dedi ki...

Hakediyosun :) tebrikler...

Nehir Butik Pasta dedi ki...

tebrikler güzel arkadaşım
hep böyle umut dolu ol ve hayat hep sana güzel başlangıçlar versin

Benden Bizden dedi ki...

tebrikleeer :)

annesiningülü dedi ki...

ne güzel bir ödül :D
çok tebrikler :)

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım cani gönülden kocaman tebrik ediyorum.Başarıların devamını diliyorum.Öptüm....

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Tebrikler canım. Sevgilerimle...
(Yemek Sevdam)

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

tebrikler yeni yıl için güzel bir hediye ve moral olmuş blogunuzu tanıdığıma sevindim

Tijen dedi ki...

Harikasın Özge'ciğim çok sevindim. Seneye birincilik alasın!

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Ne kadar güzel yeni seneye mutlu haberlerle girmek :) Artarak devam eder inşallah.

Trendsum dedi ki...

Kocaman tabrikler.Başarılar daim olsun inş! Bu sayede bloğunu keşfettim iyiki katılmışsın hemen favorilere ekledim bloğu:) Bu arada ben de blog dünyasına yeni katıldım bloğuma göz atmak isterseniz beklerim;) http://trendsum.blogspot.com/

dukandiyetitariflerim dedi ki...

tebrikler canım.sonuna kadar hakediyorsun.

not:bana da katıl diye ısrar etti takipçilerim ama kendime kategori bulamadım yahu:DD

Oglak Kizlari dedi ki...

Tebrik ederim.
Darısı başıma.

kıskanç olmayan anne Çiğdem

Chilek dedi ki...

Adını gördüğümde hiç şüphem yoktu, bunun olacağını biliyordum. Tebrikler:)

Natali Yeşibahar dedi ki...

Merhaba,
Neşeli blogunuzun kazandığı ödülü tebrik ederim.

Adsız dedi ki...

gülüşünüz çok güzel:) tebrik ediyorum.

sare dedi ki...

Merhaba.
Biraz önce tuzekmek- yorumlara için baktığımda haberler kısmında" Blog ödülleri sonuçlandı" başlıklı yazıyla sizi gördüm. Takip ettiğim bloglar arasındaydınız, haklı bir başarı ne denir, tebrikler.
Sevgiler.

durutarifler dedi ki...

Ne hoş ne güzel bir duygu
Başarılarının devamın dilerim
Sevgilerle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...