19 Şubat 2012 Pazar

"Mutfak Hikayeleri" yarışması,oylama süreci başladı...

'"Mutfak Hikayeleri" yarışması, biz bize aramızda', dedim sonrasında blogda ses seda yok 10 gündür. Beklemedeydim çünkü “Mutfak Hikayeleri”nizi... Sınırlı sayıda da olsa; çok keyifli fotoğraflar, anılar geldi takip edenlerden, içimizdeki bazı mutfakta sevdalılarından...

- İşte benim anı dolu buzdolabım -

Şimdi oylama süreci başladı, siz de oylayın ve en keyifli anıyı, fotoğrafı birlikte öğrenelim.

Dedim ya çekiliş yok, kura yok; biz bizeyiz aramızda... Bir ufak anımız, bir ufak eğlencemiz olsun hayatımızda... Fotoğraflar ve anılarSütüme, Sarelleme Karışma!!!” facebook sayfasında “Mutfak Hikayeleri” fotoğraf albümünde...

Hayat paylaşınca güzel, katılımcılar oylarınızı bekler!

Keyifli bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle...

2 yorum:

KEYF-İEMEL dedi ki...

Fikrine bayılıp ses seda çıkarmayanlardan olarak utana sıkıla yazıyorum :)
Unutmuşum maalesef...
Ama şimdi oylama yapmak istedim hiç olmazsa: maalesef onu da yapamıyorum. Facebook üyesi değilsek olmuyormuş :(
Ama hikayeleri okudum tek tek. Ben en çok bir kutu bulaşık deterjanı harcanılan hikayeyi sevdim ve güldüm.
Herkese başarılar ve bol keyifler...

pelince dedi ki...

Canım bende oylamalı yarışmalardan nefret eder hale geldim :) ama sana bol şans diliyorum .. başarılar ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...