2 Aralık 2010 Perşembe

Son moda, en formda tarifler!!!

Ben hep ne diyorum, inatla tekrar ediyorum; burası formuna dikkat eden, yeni şeyler denemek isteyen ama bir o kadar da çekinen kadınların blogu... Ne istersek yiyoruz, yenilikler deniyoruz, uydurup tarifler elde kalan malzemelerden neler neler üretiyoruz. Bir de pratik öneriler ile hayatımızı renklendiriyor, yaparken yediklerimizi eritiyoruz...

Nihayetinde inatçı seslenişlerim duyuldu, çoğunluk mevzu moda olan ama "“Aday olmanız için ilk gereken şey kadınları ilgilendiren bir konuda bir blogunuz olması.” fikrinden hareket eden Trendus.com'un düzenlediği Trendus Blog Ödülleri Yarışması 'nda Sütüme Sarelleme Karışma! ilk 50 arasına girdi ve OYLAMA BUGÜN TEKRAR BAŞLADI!!!!


Hiç biri boşuna değil, çabalarımız boşuna değil, o günden sonra her zamanki gibi son model tencerelerimle tavalarımla, çırpıcı ve spatulalarımla; giydim ayağıma topuklularımı yaptım pür makyajımı, sürdüm rengarenk ojelerimi; başladım tarifler hazırlamaya, keyifle çalışmaya!


Her şey sizlere son moda, en formda tarifler hazırlamak uğruna...

Sıra geldi 15 Aralık'a kadar oylarınız ile ilk 10'a girmeye...

Lafı uzatmıyorum, daha tariflerim var sırada sizler ile paylaşmak için sırasını bekleyen, ama o zaman kadar lütfen Sütüme Sarelleme Karışma!’yın ama tekrar oy vermek için tıklayın...

Unutmayın son gün 15 Aralık!!!

Afiyette kalın,

Not: Tekrar ediyorum beyler, darılmak gücenmek yok! Kalbe giden yol mideden geçtiği sürece sizler de takip edebilirsiniz Sütüme Sarelleme Karışma’yı, zevkle!

14 yorum:

Unknown dedi ki...

Tatlım hadi bakalım hayırlı olsun. ben sana daha önce oy vermiştim zaten:) Nice başarılara!!

Özge S. dedi ki...

Nazlı ilk eleme bitti, oylama bugün tekrar başladı, ben de yine güzel oylarınızı bekliyorum:) Çok sağol ilgine...Sevgilerimle!

kalpkurabiye dedi ki...

canım kutlarım..
inşallah ilk beş' e sonrada birinci sıraya oturur "sütüme sarelleme karışma"..
tebrikler:)

Banu dedi ki...

Canım merhaba:)) Anca gelebildim:) Ellerinize emeğinize sağlık burası çok farlı bir dünyaymış sizi izlemeye aldım. Ayrıca bol şanslar dilerim oyumuda verdim... Başarılar...

çeşnici Handan dedi ki...

Özgeciğim buraya gelmek bile büyük başarı. Oy vermeye devam ediyoruz hiç merak etme şimdi sıra seni ilk 10'a sokmak sonra da gelsin ilk üç. Bol şanslar ve başarılar dilerim canım.

YeMeK vAkTi dedi ki...

Özgecim tekrar verdim canım maili görür görmez.Başarılar dilerim.

Unknown dedi ki...

Hemen oy veriyorum tık tık:)

Unknown dedi ki...

Merhaba, oyumu verdim, hayırlısı olsun, ayrıca koruma altındaki bloglar arasındasın, dikkatini çekmiş miydi? :)

Özge S. dedi ki...

@Deniz - umarım dediğin gibi olur, ne hoş değil mi? Ben çok mutluyum!

Banu, beğenmenize çok sevindim!

Handan hanım çok sağolun, çok, desteğiniz ve içten dilekleriniz için!

Aylin - Papatya TEŞEKKÜR EDERİMMM!!!

Evet BAHAR çekti dikkatimi ve hoş bir şey değil mi, ben bir de buna sevindim dün... Emeğim dikkate alınmış:) Çok heyecanlıyımmmm!!!

Esma Ercengiz dedi ki...

Tarzını çok beğeniyorum. Oy vermek istedim sana.. ama açılmıyor sayfa nedense..
Denemeye devam edeceğim..
Sevgiler.. Başarılar..

Tümay Öztürk dedi ki...

Tekrar başarılar canım. oylar sende:)

Turistik Aile dedi ki...

Oylar sana, farklı ve lezzetli süper tarifler bize. Anlaştıysak eğer, taarruza geçiyorum, geçiriyorum. Sütüme Sarelleme Karışma 1 numara.

Yasemin dedi ki...

heh hepsini geçtimde mor ojelerine bayıldım :)

Özge S. dedi ki...

harikalar değil mi, teşekkürler:) ben de bayılıyorum o renge son günlerde...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...